Sembla que ara estic més situada però en cal informació per part dels protagonistes, per això he elaborat un qüestionari tan per a professors com per alumnes de moment no els he pogut passar, estem modificants coses amb la tutora. Estic trobant força dificultats, no els hi agrada gaire el fet de fer preguntes, cre?, hem corregit tres vegades les preguntes dels qüestionari i encara no està enllestit, em deixen preguntes que no em serviran gaire per treure la informació que vull, no té gaire sentit, bé aquesta setmana insistirem, de fet ja les hauria d’haver passat, ho vaig plantejar per aquesta primera fase però crec que es massa precipitat. Per una altra banda encara els professors es mostren una mica reticents, no em donen gaire informació sempre van amb presses, alguns no assisteixen a les reunions que he estat, sembla que només hi ha dos de fitxes i la resta més eventuals, estan massa enfeinats. Aquesta eventualitat va en contra meva pel que he demanat poder assistir a més classes on pugui establir més vincle amb algun professor més, crec que són la clau per al meu projecte i necessito el seu parer i forma de fer per valorar aspectes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario