
lunes, 28 de septiembre de 2009
viernes, 25 de septiembre de 2009
AVALUACIÓ INICIAL
9. Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: ____7__
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: ____10__
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : ____9___
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: __3__
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: ___10__
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: __0__
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___8___
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: __4___
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ___5_____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ___8____
12. Conclusions
Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?
M’he afrontat a les meves limitacions, sóc més conscient de la meva poca formació en el món de les TIC, tot i que sempre he estat conscient d’aquest desfasament ara me n’adono de la importància que té en la societat i la cultura. Això fa afrontar-me d’alguna manera a les limitació que tinc a nivell professional on tot avança i s’endinsa en un entorn tecnològic necessari per l’ensenyament i l’aprenentatge per la transmissió de coneixements. La progressió comparada a la dels meus temps ha estat vertiginosa tot i que he intentat adaptar-me no és prou amb un domini d’ordinador a nivell d’usuari bàsic, que em permet d’alguna manera estar socialment incorporada però no professionalment en el món de les TIC. Trobo a faltar la formació en aquest camp pels professionals que ens dediquen a l’ensenyament, caldria reciclatge d’aquests que no estem dins de la roda de l’educació més formal o reglada. Com a conclusió espero gaudir d’aquesta assignatura i aprendre allò necessari per fer ús de manera acurada de les TIC personalment és un gran repte.
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: ____7__
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: ____10__
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : ____9___
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: __3__
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: ___10__
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: __0__
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___8___
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: __4___
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ___5_____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ___8____
12. Conclusions
Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?
M’he afrontat a les meves limitacions, sóc més conscient de la meva poca formació en el món de les TIC, tot i que sempre he estat conscient d’aquest desfasament ara me n’adono de la importància que té en la societat i la cultura. Això fa afrontar-me d’alguna manera a les limitació que tinc a nivell professional on tot avança i s’endinsa en un entorn tecnològic necessari per l’ensenyament i l’aprenentatge per la transmissió de coneixements. La progressió comparada a la dels meus temps ha estat vertiginosa tot i que he intentat adaptar-me no és prou amb un domini d’ordinador a nivell d’usuari bàsic, que em permet d’alguna manera estar socialment incorporada però no professionalment en el món de les TIC. Trobo a faltar la formació en aquest camp pels professionals que ens dediquen a l’ensenyament, caldria reciclatge d’aquests que no estem dins de la roda de l’educació més formal o reglada. Com a conclusió espero gaudir d’aquesta assignatura i aprendre allò necessari per fer ús de manera acurada de les TIC personalment és un gran repte.
Benvinguda
Hola companys i companes després de tanta feina, per fí crec que ja està fet, és tota una experiència d'anar provant coses sense saber si realment queda constància.
Una forta benvinguda per a tots!!
Una forta benvinguda per a tots!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)