lunes, 28 de septiembre de 2009

MAPA CONCEPTUAL


viernes, 25 de septiembre de 2009

AVALUACIÓ INICIAL

9. Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: ____7__
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: ____10__
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : ____9___
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: __3__
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: ___10__
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: __0__
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___8___
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: __4___
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ___5_____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ___8____


12. Conclusions

Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?

M’he afrontat a les meves limitacions, sóc més conscient de la meva poca formació en el món de les TIC, tot i que sempre he estat conscient d’aquest desfasament ara me n’adono de la importància que té en la societat i la cultura. Això fa afrontar-me d’alguna manera a les limitació que tinc a nivell professional on tot avança i s’endinsa en un entorn tecnològic necessari per l’ensenyament i l’aprenentatge per la transmissió de coneixements. La progressió comparada a la dels meus temps ha estat vertiginosa tot i que he intentat adaptar-me no és prou amb un domini d’ordinador a nivell d’usuari bàsic, que em permet d’alguna manera estar socialment incorporada però no professionalment en el món de les TIC. Trobo a faltar la formació en aquest camp pels professionals que ens dediquen a l’ensenyament, caldria reciclatge d’aquests que no estem dins de la roda de l’educació més formal o reglada. Com a conclusió espero gaudir d’aquesta assignatura i aprendre allò necessari per fer ús de manera acurada de les TIC personalment és un gran repte.

AVALUACIÓ INICIAL

Benvinguda

Hola companys i companes després de tanta feina, per fí crec que ja està fet, és tota una experiència d'anar provant coses sense saber si realment queda constància.
Una forta benvinguda per a tots!!