En aquesta segona fase he prioritzat establir la planificació i priorització de les necessitats para que em permetés reformular la demanda conjuntament amb el centre. En un intent de buscar puntS d’enllaç entre la demanda del centre, característiques dels professors i les demandes dels usuaris (alumnes).
La qüestió era també buscar nexes d’unió que ens orientin cap a una metodologia compartida. Ens hem donat compta d’una mala organització en la planificació de les fases creiem oportú saber cap a quina orientació metodològica hi anem per a poder valorar que es el que fem “bé o malament” o millor dir, que es el que no cal modificar i que ens cal afegir a la nostra metodologia. Ho van separar de la tercera fase on volíem respondre a la pregunta ¿quina metodologia es la més adient?. És a dir calia fer una comparació, un cop tenim clar que es el que estem fent, amb allò on volem arribar.
Per aquest motiu mateix no m’ha calgut fer una recerca sobre diferents alternatives metodològiques, ens hem posat molt d’acord amb la tutora sobre els aspectes claus que ha de tenir aquesta metodologia. En les reunions que hem fet es valorava el sentit a l’aprenentatge amb la intenció clara de poder permetrà un aprenentatge significatiu que permeti una construcció lògica del coneixement.
Per una altra banda en funció de les observacions i dels qüestionaris, trobem a faltar i les prioritzem com a necessàries: projecte grupal, treball cooperatiu i aprenentatge col·laboratiu, a partir d’estratègies d’anàlisi, debat, discussió, i de mètodes inductius i deductius.
No hay comentarios:
Publicar un comentario