He penjat la matriu Dafo en dos parts perquè es pogués llegir millor, no sé si ho he aconseguit. En la primera part hi són les debilitats i fortaleses, i en la segona amenaces i oportunitats.
En cada apartat he analitzat els elements considerats en el meu projecte: alumnes, professors, equip directiu, i recursos.En el moment de dissenyar aquesta matriu he sigut més conscients de la realitat de la empresa i sobtosament m’he adonat de la quantitat de coses que poden no només modificar sinó reconvertir d’un factor negatiu a un positiu.
Respecte els professors considero que no estan del tot aprofitats, veig com una gran debilitat la seva eventualitat, no és una feina estable, amb de compaginar amb altres, fet que comporta pocs temps de dedicació. La seva preocupació estarà entorn a fer la feina que li demanen, limitant-se a transmetre coneixements. Però alhora en les diferents reunions, tret de veure el seu nivell i la seva professionalitat no m’ha semblat que estiguessin desmotivats. Tenen iniciatives, fan propostes algunes novadores, fruit de la investigació i la recerca, que no són tingudes en compte i crec que el que és pitjor no són valorades. És justament aquest un dels punt que trobo com a fortalesa, crec que a més a més, això els aportaria una oportunitat per vincular-los a la feina. No disposen de recursos econòmics i de quantitat de cursos, el que no permet un equip més estable. Qüestionable per una altra banda, perquè em sembla que dediquen massa temps e inversió econòmica a la promoció de cursos. Per què no convertir les seves ganes d’innovar en una proposta que pugui garantir la fidelització del professorat?.
No hay comentarios:
Publicar un comentario